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Brambles: Manager, Key Accounts Latam

Brambles: Manager, Key Accounts Latam
Empresa:

Brambles


Detalles de la oferta

Las empresas del Grupo Brambles, entre ellas CHEP, ayudan a llevar más mercancías a más personas y a más lugares que ninguna otra empresa del planeta. Nuestros 330 millones de pallets, cajas y contenedores en constante movimiento conforman los pilares invisibles de la cadena de suministro mundial, y las principales marcas del planeta confían en nosotros para transportar sus mercancías de forma más eficiente, sostenible y segura. Como pionera de la economía colaborativa, Brambles creó uno de los negocios de logística más sostenibles del mundo, el cual comparte y reutiliza las plataformas bajo un modelo conocido como «pooling». Brambles da servicio principalmente a los sectores de los bienes de consumo de rápida rotación (por ej. alimentos secos, comestibles y productos para la salud y el cuidado personal) productos frescos, bebidas, comercio minorista y fabricación en general. El Grupo cuenta con más de 10 000 empleados y opera en más de 60 países, con las transacciones más importantes centradas en Norteamérica y la Europa Occidental. Para obtener más información, visite www.Brambles.Com. Brambles y CHEP le ofrecen oportunidades incomparables para desarrollar y acelerar su carrera. Formará parte de una organización internacional en crecimiento con un avanzado modelo de negocio circular. Formará parte de una empresa que está cambiando la forma de llevar bienes a los mercados. Formará parte de un equipo internacional eficiente y colaborativo que contribuye de forma real a crear un futuro más inteligente y sostenible. Para saber más sobre cómo las empresas en crecimiento de Brambles pueden acelerar su carrera profesional, visite https://careers.Brambles.Com/.Descripción del puestoPosition PurposeResponsible for the development and implementation of the designated LatAm Key Accounts (LAKAs) portfolio strategies to ensure: 1) shield top accounts and enhance value creation, 2) deliver profitable growth, 3) develop partnership relationships and 4) improve customer experienceMajor/Key Accountabilities Develop and implement account strategy of the designated LAKAs Portfolio, supporting CHEP strategic plans and ensuring consistency and alignment with regional and local strategy Create and develop partnership relations at customer’s regional senior management level that enables communication to understand customer’s strategic priorities Shield current business through a thorough understanding of customer value perception Improve CHEP value proposition and customer satisfaction by leveraging LatAm strategic initiatives: LMS, FMS, Transport collaboration, Retail Index. Deliver on profitable growth through lane expansion, geographic expansion, solutions portfolio extension Improve customer profitability & related contractual terms Support collaboration initiatives (JBP’s) Leverage customer relationships to develop, test and introduce innovative products and services Tender management to deliver on LatAm’s growth and profitability Ensure YoY improvement on value creation and customer experience Lead local Key Account Managers to implement regional strategy Ensure collaboration with CGMs, and country sales teams to develop strategic initiatives Improve business awareness of existing and potential risks and opportunities in the markets Monitor and evaluate KPIs (revenue performance, account profitability, growth, DSO, JBPs, service level) Define and implement account management strategy in close cooperation with CSO, and other supporting departments Facilitate open communication between CHEP LatAm and CHEP GlobalMeasures Revenue Growth Profit Customer retention Successful Strategy implementation Customer Satisfaction SurveyAuthority/ Decision Making Negotiations management Strategy and project management Relationship management Innovation management Service DeliveryKey contactsInternal LatAm Leadership Team Local Commercial Directors Local Key Account Managers CHEP Global contacts Supportive Departments (CSO, Marketing, Communications, Finance, Sustainability, Supply Chain)External Customers – C-Level contacts at regional and local level. Third parties: Customer’s Suppliers, Industrial associationsQualificationsEssential University degree in Business or Engineering. Fluency in business English plus relevant local business language. Effective Negotiation Skills Account Management Innovation ManagementDesirable Miller Heiman Sales Force Project Management Master’s DegreeExperience +8 years in a customer facing role with key market players +5 years in the business area negotiating at a Decision-making level, with proven record of delivering growth, profit and high levels of customer loyalty Business understanding from a financial and operational perspective. Good understanding of inter-cultural relationships. Demonstrated ability to establish long term relationships with key customers.Skills and Knowledge Strong team player able to work closely with internal and external stakeholders to create innovative solutions and add value to customer Global and strategic mindset, balanced risk taker, passion for the business and for delivering results. Ability to influence and engage stakeholders at different levels.LanguagesEssentialSpanish, English (Fluent, both verbal and written)DesirablePortuguesePreferred EducationBachelorsPreferred Level of Work Experience7 10 yearsSomos un empleador de igualdad de oportunidades y estamos comprometidos con desarrollar una plantilla diversa en la que todos los trabajadores reciban un trato justo y respetuoso, y tengan la oportunidad de contribuir al éxito del negocio mientras desarrollan su propio potencial. Esto lo logramos aprovechando la experiencia y habilidades únicas de cada individuo, y no discriminamos a ningún empleado o candidato por motivos de raza, color, sexo, edad, origen nacional, religión, orientación sexual, identidad de género, condición de veterano o por motivos de discapacidad o cualquier otro colectivo protegido por la legislación local, estatal o federal. Hay individuos que se hacen pasar por representantes de Brambles o CHEP de forma fraudulenta que han organizado entrevistas y ofrecido oportunidades de empleo fraudulentas con la intención de cometer un robo de identidad o exigir dinero. Brambles y CHEP nunca llevan a cabo entrevistas a través de chats en línea ni exigen dinero como condición de empleo. Si tiene alguna duda respecto a la legitimidad de una entrevista u oferta de trabajo, póngase en contacto con nosotros escribiendo **********. Brambles is an equal opportunities employer. We are committed to developing a diverse workforce, and providing a work environment in which everyone is treated fairly and with respect, irrespective of gender, ethnicity, nationality, class, colour, age, sexual identity, disability, religion, marital status or political opinion. Beware of fraudulent job offers. Brambles companies never conduct online interviews or requests money during the hiring process. Applicant Policy Contact: **********

Requisitos


Conocimientos:
Brambles: Manager, Key Accounts Latam
Empresa:

Brambles


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