It Support - Cdmx

It Support - Cdmx
Empresa:

Listopro


It Support - Cdmx

Detalles de la oferta

As IT Support you will be the first point of contact for customers seeking technical assistance.

Responsibilities:

- Managing user accounts.

- Supporting user devices (printer, mobile phone, laptop, etc)

- Contact between employees and the device vendors in case of hardware or

software problems.

- Troubleshooting, diagnostic and problem solution.

Requirements:

- Bachelor's Degree (Required).

- IT Support experience: 2+ years.

- Fluent English speaker (native or native-like).

- Experience using Office 365 in an enterprise environment (E5).

- Network and VPN experiences, preferable with Azure Gateway (P2S) VPN.

- Experience with Atlassian products (JIRA, Confluence, etc).


Fuente: Bebee2


Área:

Requisitos

Auxiliar de recursos humanos

Importante empresa solicita auxiliar de recursos humanos para realizar las siguientes actividades: o Publicar ofertas de empleo. o Recopilar información de...


Desde ECOTRANSPORTES - Ciudad de México (Distrito Federal)

Publicado hace un mes

Capturista

ACTIVIDADES: • Atención telefónica y de redes • Captura de archivos • Apoyo directo al área HABILIDADES: • Responsable • Trabajo en equipo • Dinámico


Desde GRUPO INDUSTRIAL TORAL S.A DE C.V. - Ciudad de México (Distrito Federal)

Publicado hace un mes

Credit portf officer

Search jobs based on your LinkedIn profile. Career Opportunity Credit Portf Officer Apply NowLocations:Zapopan, JaliscoJob Function:Risk ManagementEmployee...


Desde Citigroup Inc. - Jalisco

Publicado hace un mes

Analyst

Yazaki es el líder mundial en la investigación, desarrollo y suministro de soluciones de poder y datos de la Industria Automotriz. Yazaki trabaja con cada una...


Desde Yazaki North America - Chiapas

Publicado hace un mes