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Detalles de la oferta

Corning es uno de los principales innovadores del mundo en el área de las ciencias de materiales. Por más de 160 años, Corning ha aplicado su incomparable experiencia en física óptica y vidrios y cerámica especializados para desarrollar productos que han creado nuevas industrias y han transformado la vida de las personas.

El éxito de Corning se basa en una inversión sostenida en Investigación y desarrollo, una exclusiva combinación de innovación en materiales y procesos y una estrecha colaboración con los clientes para resolver complejos desafíos tecnológicos.

Nuestro segmento de comunicaciones ópticas acaba de evolucionar de ser un fabricante de fibra óptica y cable, hardware y equipos para convertirse en un proveedor integral de soluciones ópticas líder en la industria, abarcando la industria de comunicaciones más amplia. Este segmento se clasifica en dos grupos de productos principales: red de operador y red empresarial. El grupo de productos de red de portador consta principalmente de productos y soluciones para infraestructuras de comunicaciones de fibra óptica para servicios como comunicaciones de video, datos y voz. El grupo de productos de red empresarial consta principalmente de redes de comunicación por fibra óptica dirigidas a negocios, gobiernos y personas para uso propio.

Scope of Position:

Assure that Corning 1HR strategy: Right person/right place/right time is executed in supported organization.

:Ensures client group has the right number and type of talent required to execute division/function strategy and achieve desired business results
:Ensures client group realizes required levels of employee productivity and performance excellence required to execute division strategy and achieve desired business results
:Ensures client group establishes and maintains a positive work environment and operates as "One Corning" in support of Corning's Values
:Assists in achieving or beating budgetary objectives in support of top quartile performance objectives while maintaining appropriate level of HR service delivery
:Scales the type and level of HR service provided to client groups in anticipation of the specific needs of the division's business portfolio and in conjunction with the business strategy
:Ensures the successful implementation and execution of global HR business processes within the client group
:Ensures the management of talent training and development activities
:Ensures the management of internship program
Day to Day Responsibilities:

:Identifies and prioritizes current and future talent requirements of the client which could affectachievement of client group operational objectives
:Partners with Talent Acquisition Team and Hiring Managers to identify and implement a compelling employee value proposition that enables them to attract and retain the number and type of talent required to close talent gaps
:Partners with client group to identify and implement targeted client group and individual development plans that address targeted talent gaps in a timely manner
:Effectively deploys performance management and rewards processes/practices within client group to drive required levels of employee accountability for desired performance results and ensure retention of top performers
:Holds client managers and leaders accountable for establishing and maintaining a positive work environment
:Effectively deploys HR shared service delivery model in support of HR transformational goals and required levels of client support
:Coaches client management in development and implementation of required programs and processes to establish and maintain a positive work environment
:Manages training and development activities including training needs analysis, training plan development and deployment.
:Manages internship program to help build a strong talent pipeline to support future business and talent needs.
Travel Requirements: International, especially to US, 50 of the job

Required Ed


Fuente: Tiptopjob2_Xml


Área:

  • Tecnologías de la Información / Telecomunicaciones

Requisitos

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