Helpdesk Support

Helpdesk Support
Empresa:

Softtek


Helpdesk Support

Detalles de la oferta

Softtek, a leading Mexican IT consulting company with a history of more than 30 years in the market where we distinguish ourselves as one of the best places to work, with presence in North America, Latin America, Europe and Asia. Is looking for:

Desktop Support

Tech skills

Identify, evaluate, and prioritize user problems and complaints

Process requests for new mobile phones

Vendor relationships and management with service providers

Improvements of monthly reporting for mobility and other telecom costs

Basic Knowledge of: Mobile administration, Data Network and Telecom

Power BI (Desirable)

Benefits:

·Training.

·Benefits of law and superiors.

·Career Plan

·Excellent working environment.

Send your Resume! Any questions you cand find me in LinkedIn as: Jonathan Robles


Fuente: Bebee2


Área:

Requisitos


Conocimientos:

  • Basic
  • Desktop

Técnico laboratorista clínico zona lincoln.

¿Te gusta la atención y servicio al paciente? ¿Cuentas con experiencia en toma de muestra y/o procesamiento de muestras biológicas? Solicitamos TÉCNICO...


Desde Salud Digna Para Todos, I.A.P. - Nuevo León

Publicado hace un mes

Supervisor de almacén.

"CASA CRAVIOTO empresa 100% mexicana con mas de 60 años en el mercado líder en su ramo busca talento ! Forma parte de nuestra familia como ""Supervisor de...


Desde Casa Cravioto - Estado de México

Publicado hace un mes

Trial attorney.

Profile: - Experience in Commercial and Civil Litigation - Law Degree Requirements: - Availability to travel - Driving license - Previous experience on Bank...


Desde Tbc De Mexico - San Luis Potosí

Publicado hace un mes

Gestor de cobranza en motocicleta ecatepec estado de méxico r1.

Banco Azteca solicita: GESTOR DE COBRANZA EN MOTOCICLETA Funciones: Recuperación de cartera Requisitos: Edad: 22 a 40 años Experiencia; De al menos 2 años en...


Desde Banco Azteca: División Cobranza - Estado de México

Publicado hace un mes