Bilingual Customer Service Representative

Bilingual Customer Service Representative
Empresa:

Dch


Bilingual Customer Service Representative

Detalles de la oferta

Bilingual customer service representative At Oportun, everything we do reflects our corporate values of Service, Care, Innovation, Courage, Excellence, and Empowerment. Oportun is a great place to work if you are as enthusiastic about helping others as you are about your own professional development and career. Become part of our great team as:Collection AgentLeón, GtoJob description: Responsible for reaching out to customers to collect payment for overdue bills, loans, or other payments. Acts as the liaison between creditors and customers and manages overdue accounts.Job Duties: - Answer incoming and make outgoing calls to customers and third parties in regards to customer's past due loan accounts - Recognize customer's situation, identify and overcome objections, and attempt to negotiate arrangements. - Answer customer questions, and resolve problems.Skills and Qualifications: - Schedule availability. - High school certificate (or equivalent) - Call center experience (collections preferred) - Bilingual - Data Entry SkillsWhat we offer:Great Salary up to $15,000 mxn (salary + incomes)You are paid hourly and you also have the opportunity monthly to move commission levels. Professional growth in 6 months based in your performance, immediate and direct hiring, paid training and transport night shifts.If you live in another state we have financial aidfor residence change.Come and experience our amazing working environment. Contact us by e-********** and telephone (477) 344 1374Oportun is a financial technology company founded in 2005 with the mission of providing affordable loans that help people with little or no credit history establish credit and build a better future.Oportun operates more than 245 retail locations and delivers bilingual (English/Spanish) customer service via retail locations such as Jalostotitlán y León Mx.TOGETHER WE CREATE OPPORTUNITY - Nivel de educación deseada: Media Superior - Nivel de experiencia deseada: Nivel Medio - Sector: Atención al cliente - Tipo de empleo: Tiempo completo - Estado: Guanajuato - Aplicar a este empleo - Aplicar con Indeed publicidad El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo: https://www.kitempleo.com.mx/empleo/11290815/vzl-297-bilingual-customer-service-representative-leon/


Fuente: Neuvoo1_Ppc


Área:

Requisitos


Conocimientos:

  • Publicidad

Ejecutivo de call center

GEPP PEPSI empresa líder en el ramo de bebidas, por crecimiento estamos en búsqueda de talento en el ramo: OPERADORES TELEFONICOS EN VENTAS Ofrecemos: •Sueldo...


Desde Gepp (Pepsi) - Estado de México

Publicado hace 21 días

Becarios-home office

¡¡¡ESTÁ CUARENTENA NO TE QUEDES SIN TRABAJO!!! ÚNETE A NUESTRA PLANTILLA DE TRABAJO Y LABORA DESDE CASA COMO: -BECARIO EN COMUNICACIÓN, SOCIALES, LEGAL...


Desde Universal de Servicios Integrales - Ciudad de México (Distrito Federal)

Publicado hace un mes

Atención al cliente en ciudad de méxico permanente a medio tiempo en grupo nach

Ofrecemos: - Sueldo base (DEPENDE CAMPAÑA) - Prestaciones de ley y superiores. - Capacitación pagada al 100% - Valores agregados -Oportunidad de crecimiento...


Desde Grupo Nach - Ciudad de México (Distrito Federal)

Publicado hace 22 días

Atención al cliente en naucalpan de juárez permanente a medio tiempo en comdata

¡¡¡GENERAL!!! BUSCAS TENER UN EMPLEO DE ½ TIEMPO Y PODER CONTINUAR CON TUS ESTUDIOS. ** NOSOTROS TE ESTAMOS BUSCANDO ** TRABAJA 6 HRS. COMO ASESOR CALL CENTER...


Desde Comdata - Estado de México

Publicado hace 22 días