Análista Service Desk - Mexico City

Análista Service Desk - Mexico City
Empresa:

Kio Networks


Análista Service Desk - Mexico City

Detalles de la oferta

¡Bienvenido!
Grupo KIO se encuentra en la búsqueda de candidatos con el siguiente perfil
Buscamos candidatos con:
Experiencia de 3 años en ServiceNow u otra herramienta de ITSM
Inlgés Intermedio
Con los siguientes conocimientos:
ITIL
ISO 9000, 20000
Redes Básico
Windows o Unix o Linux Básico
Ubicación: Querétaro
Reporta a: Coordinador de operaciones.


Fuente: Neuvoo_Ppc


Área:

  • Tecnologías de la Información / Sistemas Operativos

Requisitos


Conocimientos:

  • Linux
  • Unix

Ofertas Relacionadas

Qa/tester - testing/qa

A global software technology company that focuses on helping businesses with mobile development throughout a project’s life cycle looking for a Consultant...


Desde Vdd Human Consulting - Jalisco

Publicado hace un mes

Cybersecurity analysis - mexico city

Descripción HSBC is committed to building a culture where all employees are valued, respected and where their opinions count. We want to build a culture where...


Desde Hsbc Group - Ciudad de México (Distrito Federal)

Publicado hace un mes

Cybersecurity analysis - mexico city

Descripción We want to build a culture where our employees are comfortable in bringing their whole self to work, regardless of gender, age, sexuality...


Desde Hsbc Group - Ciudad de México (Distrito Federal)

Publicado hace un mes

Mes administrator (it engineer / bilingual)

Bachelor Degree in Computer Science or related discipline is required English advanced 3- 5 years of experience in a manufacturing environment or related...


Desde Align Technology - Chihuahua

Publicado hace un mes